neděle 22. ledna 2017

Z POSLEDNÍ DOBY

Kdo mě sleduje na instagramu, nic moc nového dnes neuvidí, protože většina fotek byla už tam. Mám pro vás souhrn tvoření z poslední doby:

-zase mě chytilo origami - poskládala jsem papírové diamanty, které máme pověšené v kuchyni a vypadají nádherně. Líbí se mi mnohem více než jeřábi, které jsme tam měli posledně. 
-heřmánkový čaj piju ve velkém. A taky mátový, to je spolehlivá dvojka. Na uklidnění i trávení.
-vyšívání, které mám nedokončené už od léta a doufám, že už květinky brzo dokončím :)
-vánoční taška a nové látky od Ježíška
-litry a litry čaje a citrusů
-puntíkatá taštička a květované recy taštičky s ručním tiskem pro kamarádku
-poslední ušitý tužkovník

Nápadů mám pořád plnou hlavu, ale pravděpodobně u mě probíhá zimní spánek. Nic se mi nechce a jsem pořád unavená. Odpočítávám minuty do jara. Už se blíží, milimetrovými kroky, ale přece :).
Krásné dny!

3 komentáře:

  1. Ahoj Katka.Tvoj blog sledujem už dávnejšie a musím uznať že si veľmi šikovná a kreatívna.Aj ja čakám jar,hoci mám rada aj zimu.Tesim sa na tvoje ďalšie tvorenie.Eva

    OdpovědětVymazat
  2. pekné fotky Katka :) ja mám tiež zimný spánok a neviem sa dočkať mikinového obdobia, lebo toto babušenie mňa i malého mi lezie hore krkom :D

    OdpovědětVymazat