čtvrtek 17. března 2016

MODRÁ A MODRÁ

Nová taška z velké riflové sukně a sekáčových látek. Já jsem se upcyklování starých riflových sukní a kalhot dlouho bránila, ale teď to vypadá, že už mi nevadí. A nově bavlněné popruhy, z těch jsem nadšená. Jen se musí hlídat, aby byly v kombinaci s látkami, které nebarví. Taky vyšívaný květ a dřevíčko pro Zu. Tady v Brně bylo dneska jaro! Už by mohlo zůstat :).

6 komentářů:

  1. Modrá je bezva;) Super upcyklace a to dřevíčko se mi moc líbí.....Dnešní počasí bylo na jedničku, doufám, že takových dnů bude víc.

    OdpovědětVymazat
  2. Modrá je nesmrtelná :-) Jůůů a další krásné dřevíčko! :)

    OdpovědětVymazat
  3. to vnútro tašky ooo ♥ nádherná látka ZuZu

    OdpovědětVymazat
  4. veruže je :) a ten náhrdelník je krásny :)

    OdpovědětVymazat