pondělí 18. ledna 2016

PRVNÍ LETOŠNÍ TAŠKA

První letošní taška - oproti minulému roku jsem se polepšila. Vloni jsem první ušila až v květnu. Ještě teď nechápu :). Tato je poskládaná z recy i nových látech. Uvnitř černá látka a dvě kapsy, jedna na zip a druhá jednoduchá čtvercová. A nový růžový šál, za odměnu po zkoušce. Sekáčový, velký a měkký. Sobotní zkouška dopadla dobře, úplně se mi ulevilo. Bylo to náročnější než jsem čekala, ale tak to někdy bývá. Teď se už učím na další, ale ve větším klidu. Taky přemýšlím, s čím začít v kurzu šití. Možná se sukní, uvidím :).

4 komentáře:

  1. Šikulka;) Jsem moc ráda, že máš zkoušku za sebou. Moc gratuluju a přeju, ať zbývající dopadnou stejně tak dobře;) Taška je nádherná!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty seš rychlík!:-) Já se zatím v novém roce k arvičkám nedostala.
    Gratuluju ke zkoušce!!! :D

    OdpovědětVymazat