neděle 20. prosince 2015

VÁNOCE NA POSLEDNÍ CHVÍLI

Pořád čekám na vánoční náladu. Udělala jsem maximum - pekli jsme cukroví, vyráběli vánoční ozdoby, pravidelně procházeli brněnské vánoční trhy, jeli se podívat i na ty vídeňské, šly jsme do divadla na Louskáčka. A nic. Tak já nevím. Ještě pár dní, tak třeba :).
Na poslední chvíli přináším jednoduché vánoční tvoření. První ozdoby jsem dělala podle Evi, její šablony si můžete stáhnout tady. Já jsem udělala ozdoby v barevnější verzi a doplnila o čiré korálky. Ještě musím sehnat nějaké větvičky, na které je zavěsím :).



Na tyto hvězdičky jsem narazila už před časem na pinterestu. Udělala jsem je ve dvou velikostech a v různých barvách. Zavěsila na různě dlouhé bavlnky a navázala na větvičku z lesa.


Teta mi na začátku roku půjčila hromadu starých časopisů, které se věnují všelijakému tvoření. V jednom z nich jsem narazila na papírové stojánky na ubrousky


Obkreslila jsem si nejprve hvězdičku a zkusila, jestli funguje. Funguje krásně :). Milý vytvořil i šablonky, kdyby někoho stojánky zaujaly. Je potřeba vyrábět z tvrdého papíru, stromeček je z měkčího a nedrží moc tvar.



Pěkný zbytek neděle!

8 komentářů:

  1. Já taky nemám letos vůbec vánoční náladu :-/ nevím, kde je. Kde ji hledat. Asi uvnitř sebe, ale zatím nic...

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jemné pastelové barvičky výzdobu krásně zjemnily!
    Mně by k vánoční náladě pomohla chumelenice ;-)I tak krásné svátky!

    OdpovědětVymazat
  3. ani na mňa vianočná nálada nedolahla.. ale hádam ešte príde :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky na pravou vánoční náladu ještě čekám, ale věřím, že až se nám po pokoji rozvoní jehličí a rozsvítíme světýlka, alespoň trochu to na nás padne :) Každopádně ty stojánky jsou parádní, stahuju, tisknu, vyrábím! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné to máš! Ty pastelkové barvy jsou parádní! :)) Krásné Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  6. Jůůů, to je krása!:-) Ukládám na příští rok:)

    OdpovědětVymazat