pondělí 19. října 2015

FEEL FREE!

Tento víkend byl nabitý. Setkávání, tvoření, procházky, divadlo. Byly jsme na Bayerisches Staatsballett II, bylo to nádherné. Pořád myslím na poslední choreografii Jardí Tancat od Nacho Duato, která zachycuje všední život na katalánském venkově, každodenní radosti, ale také starosti a dřinu.

„Když mi má sestra dala písně Marie del Mar Bonet, rozhodl jsem se je udělat. Atmosféra hudby mi byla tak blízká... Jardí Tancat se mi dělala lehce. Sestra Lola mi jednou řekla, že Jardí Tancat byla prostě inspirací od Boha. Možná, že měla pravdu. Jardí Tancat vznikla v pravý moment, se správnými lidmi, v patřičné atmosféře – a to mě přivedlo k nefalšované výpovědi.“
Nacho Duato

Teď už zpátky ke škole. Přeji pěkný týden :)!

8 komentářů:

  1. Takový víkend bych brala všemi deseti!:-) Ptáčci jsou krásní, vidím je pověšené někde v prostoru... teda tam bych je dala určitě já, kdybych měla tu trpělivost vyrobit je:-)
    Hrníček se zlatýma lístečkama máme taky, po babičce:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :), já bych je právě chtěla taky zavěsit, jen ještě nevím, jestli v praxi budou mé představy fungovat. Uvidím :). Joo, já mám po prababičce, jsou krásné :).

      Vymazat
  2. Balet je nádherný! A tvůj hrníček taky :)

    OdpovědětVymazat
  3. ooo, také hrnčeky mám aj ja /viď prvá foto/ :D a víkend musel byť super!

    OdpovědětVymazat
  4. Je ten poslední hrníček s pytlíčkem čaje od Ema Mamisu?

    OdpovědětVymazat