pátek 19. června 2015

VŠECHNO DOBRÉ

Květen byl plný školy, rozhodování a uvědomění si, že brzo přijde řada změn, se kterými jsem počítala i nepočítala. Vytržení z představ o budoucnosti, rozhození, skleslost a bilancování. Prvního června jsem se probudila s pocitem, že je všechno vlastně v pořádku, že už stačilo smutnění. A červen se rozjel naplno :). Hodně tančení, setkávání, kultury, dostatku života. Velké držení pěstí všem blízkým státnicujícím. Velké radování. Zároveň hodně učení na zkoušky. Taky první nepovedená zkouška na speciální pedagogice. Hodně dění a podnětů k přemýšlení. 
Teď už mám ukončený semestr na obou oborech, sice s dluhy, které se týkají diplomek, a které musím během léta splatit, ale celkem se i na psaní těším. Hlavně se těším na šití :)! Dnes ještě korále ze samotvrdnoucí hmoty, náušnice a prstýnek z lesa. Moc děkuju milé D. za trpělivost při focení. Příště snad už taška, která mi v „to do listu“ straší od března. Přeji hezké dny! A taky zdravím slečnu ze školy :).


9 komentářů:

  1. "dluhy týkajících se diplomek"
    A češtinu ve škole nemáte?

    OdpovědětVymazat
  2. krásne fotky :) a blahoželám k ukončeniu semestra a cez leto všetko hravo zvládneš! držím palce ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Och, foto ze západu slunce :))

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi šikulka :) Moc pěkné fotky, ta puntíkovaná košile je skvělá!

    OdpovědětVymazat
  5. První nepovedená zkouška? A celou dobu nic? Ty jsi dobrá poslyš! :)
    Nádherný fotky. A všecko. Jako vždycky...Ale ta cesta, ta cesta v trávě...ta mě dostala!
    Měj se krásně:)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo, na specce první nepovedená, já ji měla vždycky spíše za odměnu :), ale na druhém oboru to tak růžové nebylo :D...to neboj.
      Děkuju :), to je focené u našich, na severní Moravě :), tam je krásně.

      Vymazat