pátek 1. května 2015

HRDLIČČIN ZVAL KU LÁSCE HLAS

Doufám, že jste prožili krásný první máj :). Dnes přináším razítkového ptáčka. Pořídila jsem ho před časem a děsně se těšila na tisk. A tiskl se pěkně blbě - proto jen na tužkovnících. Na něco většího budu muset sesbírat odvahu. K tisku jsem přidala francouzský uzlík a puntíkatou látku. Hodně recy, trochu nově.
Krásný víkend!

7 komentářů:

  1. Vím, že o tom článek vůbec není, ale ta červená košile je moc hezká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :), já ji mám ráda,protože je volná a dlouhá - nejlepší :)...

      Vymazat
  2. Krásné! Už teď jsem zvědavá, s jakými výtvory zkombinuješ fotky pomněnkového nebe :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). To já jsem taky zvědavá :D, zatím žádný nápad :)...

      Vymazat
  3. moc krásné!:)
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, tak budu ráda, když se zapojíš:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat