neděle 26. ledna 2014

LEDNOVÁ RECYKLACE

Kdysi jsem v sekáči ve výprodeji koupila toto dětské tílko. Kupovala jsem ho proto, že se mi líbila látka a chtěla jsem ji na něco použít. Nakonec jsou z něj poněkud vlnité pruhy na obalu a jeden textilní náhrdelník. Ty pruhy mi nešly rovně vystřihnout a už vůbec ne našít, ale tak nemusí být všechno rovné :)

6 komentářů:

  1. Rozhodně nemusí!!!
    Já zrovna šila aplikaci na kabelku schválně křivě a řeknu ti - taky pěkná fuška ... :o)

    Ty terčíky jsou opravdu skvělé!
    Skvělé energetické nakopnutí - v lednu jako když člověk najde!
    Ale teď honem krky zpátky zase zahalit ... :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten náhrdelník je super. A obal taky.
    měj se pěkně Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeeee krásná látka :) líbí se mi ten obal!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné Kači, líbí se mi na obou věcech :))
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat