neděle 8. prosince 2013

PERNÍKY



Dostali jsme perníčky od babičky a jako každý rok i letos obdivuju její trpělivost se zdobením. Já bych na to neměla nervy, když se tak rychle sní. A taky nemám tu cukrovou polevu ráda, tak babičce ulehčuju trochu práci, když nemusí várku pro mě zdobit.
V poslední době nějak nic nestíhám, proto se tady nic moc neděje. Ale snažím se užívat si předvánoční atmosféry, hlavně vánoční trhy a osvětlení, hmmm :).
Na fotkách vidíte obal na netbook pro Evičku, růžové kytičky do vlasů a dvoje jednoduché korále na lanku. Všechno ostatní je zatím rozdělané nebo pouze v hlavě.

3 komentáře:

  1. Perníčky jsou stejně nejlepší cukroví, ale bez polevy, tu taky nemám ráda. Předvánoční čas mám moc ráda, ale chtělo by to méně shonu...

    OdpovědětVymazat
  2. Perníčky miluju. Vždycky zdobím jen pár perníčků na ozdobu a zbytek tou polevou přímo potírám, abych s tím neměla tolik práce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já to zdobení tak nesnáším a zároven miluju! Aneb nikdy se mi to pořádně nepovede a zabere to hrozně moc času, ale stejně mě to baví :D

    OdpovědětVymazat