pondělí 18. listopadu 2013

STROMOVÉ

Mám pro Vás nejnovější z nejnovějších :). Všechno v takových tlumenějších podzimních barvách. Počasí je vlivné. Brož, tři textilní náhrdelníky, kruhový šátek, obal, šaty na spaní či na doma.
A toť vše pro dnešní den. Mějte hezký týden :)!

6 komentářů:

  1. Krásné, koneckonců jako vždy!;) Zaujaly mě ty šatky, takové by se mi taky hodily;) Látka na obalu je moc hezká a krásně to máš všechno zkombinované barevně s oblečením!!! A to romantické kraječkové tričko s nabíranými rukávy, ach! Příjemně jsem se naladila do nového dne:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Kači :-). To je zrovna Dančino tričko, ale vyřídím, jak je krásné :).

      Vymazat
  2. Hodně povedené věcičky! :)) Moc se mi líbí ten obal a náhrdelník na předposlení fotce ♥
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat