středa 22. května 2013

CO NOVÉHO?

Nového není vlastně nic. Většinu času se učím na zkoušky a na státnice. Přesně za tři týdny si budu ve škole okusovat nehty, popotahovat šaty a přemýšlet o zběsilém útěku. Na jednu stranu jsou tři týdny dlouhá doba, ale vzhledem k tomu, co umím, to moc není. Ach, ať je to už pryč
Radost mi udělal milý setem nití a jehel z Lidlu, mají je tento týden, tuším za 129 Kč, což je podle mě fajn cena :).
Mějte se hezky, já se jdu na chvíli zase učit. 


10 komentářů:

  1. U mě to vypadá obdobně. Včetně těch žlutě a zeleně zvýrazněných otázek :-) A zdá se, že i předměty budou příbuzné :-)
    Tak hodně štěstí! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty jsou senzační, letní, tak to tě určitě u státnic bude uklidňovat ;) já půjdu teda více "kancelářsky" oblečená, asi :D zatím to nemám rozhodnuté... jinak to nacpané poznámkama a záložkama na první fotce je diář?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Mi pak musíš říct v čem půjdeš :).
      Joo, to je domácí diář, já si do něj teď píšu rozvrh učení. Ty velké lístky jsou momentálně důležitá data, jako státnice, přijímačky, nějaké zkoušky ještě. Ty malé s banány jsou resty, co jsem nestihla a chci dodělat až bude čas.

      Vymazat
  3. jeee, mám stejný ipod a šanon :D :D :D taky sem zavalená učením...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo :-D? Tak to je fajn, se to musíme z takového hezkého šanonu prostě naučit :)!

      Vymazat
  4. Wow! Ten set nití se mi moc líbí:) Asi už ho nebudou mít, že?

    OdpovědětVymazat
  5. Kdybych to tušila v době, kdy jsem se tohle učila, že jednou budu sama dělat pozorování, tak bych tomu nevěřila. :D

    OdpovědětVymazat