úterý 16. dubna 2013

KABÁTY A KORÁLE



Těšila jsem se celou zimu, až vyměním zimní bundu a zimní kabát za ty jarní a včera ani dneska jich nebylo potřeba, jak bylo teplo. Za což jsem ráda :). Myslím, že jarních kabátů se ještě nanosím, když se má ochladit. 
Hezkého počasí si moc neužívám, většinu času sedím nad bakalářkou nebo na přednáškách. Ale tak být to musí, co nadělám :). A jsem ráda za to, že se dá sedět u otevřeného okna, to mi chybělo.
Na fotkách vidíte ketlovaný náhrdelník a náramek na paměťovém drátu. Obojí staršího data - teď se na krabici s korálky jen smutně dívám. 
A kousek aprílového Brna z víkendu.

2 komentáře:

  1. zlato, taky jsem si myslela, že si užiju J A R O...ale ono je nějak hned léto :D neee že bych si ztěžovala...včera jsme s našima seděli na zahradě až do 20h..a s Ondrou se pak procházela až do 21h...a byl úúúplně letní vzduch... no těším se, až se setkáme a pokecáme a všechny tyto dojmy si sdělíme, drž se :-* zvládneme to! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se těším, ani nevíš jak :)...jo, bude zase hej :).
      Já myslím, že ještě bude chladno :). Teď by mi vůbec nevadilo ani 10 stupňů, by mi nebylo tak líto, že sedím u bakalářky :D...
      Taky se drž!

      Vymazat