sobota 16. března 2013

SEDMIKRÁSKY



Přijela jsem domů na víkend a máme tu sníh, už mám na něj alergii, opravdu. Navíc se mi pokazil zip u zimní bundy, tak by už mělo být tepleji, protože je mi v kabátu zima. A to je pádný důvod pro nástup jara, tak šup.
Jinak si šiju kytičky, zrovna došívám a dolepuju béžové, taky si kupuju infantilní náušnice, abych si nepřipadala tak dospěle, a uklidňuju se levandulovou svíčkou.
A taky si dělám radost nákupem knih. Znáte nakladatelství Jana Melvila?  Zrovna mají slevy, dneska některé končí , tak ještě zvažuju. Mám „Kraď jako umělec“ a „Ticho“ a obě mi zatím přijdou vážně skvělé :).

4 komentáře:

  1. zima uz vadi velmi aj mne. na konci februara som si kupila zimne topnky, myslela som, ze uz ich ani nosit teraz nebudem a nakoniec my teraz este sluzia celkom dobre.
    Uz sa ale velmi tesim, ked bude jar a teplo. Dufam, ze sneh uz sa nevrati :(
    Inak kyticky su krasne :) aspon nieco mi navodzuje jarny pocit !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky doufám, že už nebude více sněžit, ani mrznout, už stačilo.
      Vidíš, ale boty se ještě hodily :).

      Vymazat
  2. Ahoj, ráda bych tě pozvala na svůj blog . Předem podotýkám, že mi nejde o reklamu, ale o to, aby se o problematice, které se na svém webu věnuju, dozvědělo co nejvíce lidí a poučilo to tak laickou veřejnost, která je většinou jen plna předsudků. Blog je věnován poruchám příjmu potravy a hlavně boji s těmito nemocemi. Nehodlám se řadit k thinspo nebo podobným komunitám. Na blogu najdeš i trochu z cesty mým životem, každodením bojem s PPP, ale také spoustu rad a tipů týkajících se kosmetiky, fotek, článků o mně samé, beauty vychytávky, recenze, recepty, které nikde jinde nenajdeš a mnoho dalšího. Kdyby tě blog zaujal, budu moc ráda, když zanecháš komentář nebo se můžeš stát dalším z mých ctěných "followers". Budu se moc těšit na tvou návštěvu a přeji krásný zbytek dne. Andie :)*
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat