středa 2. ledna 2013

FIALOVÁ, BARVA MEDITACE

Dneska mám pro vás fialově zaměřený článek.
Fialová barva je nejčastěji popisovaná jako barva meditace, odevzdanosti, inteligence a emocí. Navozuje pocit uvolnění, luxusu, ženskosti a něžnosti zároveň.

V jednom internetovém testu, ve kterém se sčítalo datum narození, mi dokonce fialová vyšla jako moje barva, což mě překvapilo, protože jsem spíše čekala žlutou nebo červenou. Ten, komu se součet čísel rovná číslu šest, tedy fialové barvě, je zde popisován jako člověk se skvělou fantazií, která v něm probouzí kreativitu, s citem pro hezké věci, svět umění, dekoraci a módy. Test naleznete zde. Na výsledku bych moc nelpěla, ale mně osobně lichotí :). Kdo ví, třeba je datum našeho narození takhle mocné :) (a kdo ví, co je test zač).

Já osobně mám fialovou barvu ráda, hlavně její světlé odstíny.
Levandulový odstín fialové mě uklidňuje, mám jednu stěnu v pokoji u rodičů takto vymalovanou a v kombinaci s bílým nábytkem jsem nejklidnější na světě :).
Co se oblečení týče, říká se, že klidně a vyrovnaně působí kombinace světle modré s šedou barvou, která je také doporučována pro pohovory a situace, ve kterých chceme či potřebujeme udělat dojem. S čímž souhlasím. A zároveň k této kombinaci řadím kombinaci fialové s šedou, kterou zbožňuju a intuitivně se do těchto barev oblékám ve zkouškovém.
Na fotkách vidíte kousek z fialového oddělení mé skříně, krajkové náušnice s prstýnkem a levanduli z léta.

4 komentáře:

  1. Tak v tom testu mi vyšla úplně jiná barva, než jakou jsem si zjistila v nějaké knize o barvách, no stejně mi to přijde pochybné, protože nemám ráda numerologii :-D Ale barvy jsou zcela jistě mocné a fialová je moc krásná, ty kytičky ve dvou odstínech bych hned brala X33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, taky si myslím, že to bude v každém testu trochu jiné. Ale pro odreagování je to fajn :)...
      Děkuju :)!

      Vymazat
  2. 4: Barva, která je pro vás charakteristická, je zelená. Máte rádi řád a plánujete vše v předstihu. Potřebujete více času, než se přizpůsobíte novým věcem. Vždy se držíte svých pocitů a lpíte na hmotných statcích. Třebaže máte rádi společnost, často se cítíte uzavřeně. Vyhovuje vám práce, která souvisí s květinami a zahradou.
    Barva sedí :D je pravda, že mám ráda řád a plánování.. ale myslím si naopak o sobě, že jsem dost přizpůsobivá. Ano, držím se svých pocitů maximálně ale za to vůbec nejsem zatížená na hmotné statky.. atd.. takže 50:50.
    Milá relaxace mezi učením na ObchPr!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný článek, já jsem si o fialové četla zrovna před 3 dny, protože malujeme a v obýváku jsem si nechala udělat za gaučem dost výrazný levandulový pruh a úplně mě nadchlo, že to je barva meditace, protože já už cvičím přes 10 let jógu a ráda bych si byt zařídila v takovém trochu indickém stylu:)))

    OdpovědětVymazat