středa 26. prosince 2012

OD JEŽÍŠKA

Neuvěříte, co jsem našla pod stromečkem. Takový maličký balíček, ve kterém byla tato brož/ozdoba do vlasů a náušnice. A taky krátký vzkaz od Ježíška. Stálo v něm: „pro nejmilejší čtenářku (čtenáře).“
Copak já vím, kdo z vás je nejmilejší :)?
Budeme muset losovat. A to na Tři krále.

Napište mi, jaký dárek nebo co vám o Vánocích udělalo největší radost. Přidejte ke vzkazu e-mail, anonymové jméno či přezdívku.
A nepodvádět! Ježíšek všechno všecičko vidí :).

(P.S. samozřejmě mohou hrát i muži a dárek poslat dál (nebo si ho nechat...))

18 komentářů:

  1. mě nejvíce potěšil mobil pod stromečkem, ale celkově mi udělalo obrovskou radost, že všechno proběhlo krásně a bez problémů :-)

    summer17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mě nejvíc potěšil příspěvek na objektiv, který si budu objednávat a taky dárky od přítele (svetr a náramky).
    slovakova.anna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mě nejvíc potěšil krásný, vlastnoručně pletený nákrčník:) A jinak už jen to, že si třeba vzdálená rodina na mě vzpoměla a nějakou maličkost mi poslala:)
    christina-a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. To je milé :)) Mňa najviac potešila veľká plyšová Hello Kitty,retiazka a netbook,no vlastne všetko.Najviac ale HK
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíc mě potěšila samonafukovací karimatka a nejvíc rozesmály zahradnické nůžky :-)
    terinaj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Katy, u mě jednoznačně domácí pekárna. Ta moc potěšila. Už několikerý den to u nás doma krásně voní od pečení. A jinak určitě udělal radost pocit návštěv a setkání rodiny.
    stankova.kata@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Letos mě téměř jako každý rok potěšily nejvíce knížky - je v nich hned několik dárků naráz - poznání, relax, nekonečná možnost snění a obohacení.
    ewah@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. oooo i já se přidám, Ježíšku :) mě nejvíc potěšily knížky - samozřejmě, když zakládám knihovnu, ale také všechny maličkosti, které zútulní naše bydlení. Krásný nový rok! :-*
    Aný
    ancopanza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. krásné moc krásné :). Mě nejvíce potěšilo termoprádlo a háčkovaná huňatá čepice :)

    JSouskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Od své lásky, dostal jsem empétrojku,
    s ní běhat budu uvnitř dvorku.

    V koutku snění myšlenky na měkký dárek,
    hmatám tvrďouch... písmena v záplavě stránek?
    Radost velká, tleskot dlaní,
    mým dalším dárkem jsou trenky na běhání.

    p.palec@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Zdravím. Největší radost udělala klubíčka vlny od sestry a biokosmetika od manžela :)!

    OdpovědětVymazat
  14. ja som sa najviac potešila striebornému prívesku husľového kľúča, ktorý som nevedela zohnať počas roka
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  15. Tím nejkrásnějším dárkem je pro mě pocit, že jsem Vánoce prožila se svou rodinou a se svým nejmilovanějším (od něho dárky hřejí u srdíčka nejvíce)! ;)
    daniela.em@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. tak jak to bude s tou losovačkou? :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Během dneška vám řeknu :), pardón, za zpoždění ;).

      Vymazat
    2. Onďa na to losování nemohl ani dospat ..a ty ho tak napínáš :D

      Vymazat