neděle 4. února 2018

PŮL ROKU

Přesně za půl roku se budeme brát. Myslím, že je pro nás tak akorát začít něco připravovat. Máme zamluvený termín, místo a fotografa. Máme taky představu o tom, jak by měly vypadat prstýnky. Uvidíme, co na ni řekne zlatník. Pořád jsem si nebyla jistá, jaké zvolit šaty. Říkala jsem si, že si půjčím z půjčovny nějaké zajímavé. A pak jsem to celé přehodnotila. Znáte mě, mám ráda, když vím o původu věci a je v souladu s mým smýšlením. Ať si ale nehraju na svatou, občas taky nakupuju v řetězcích. Z různých důvodů, ale o tom třeba jindy. U svatebních šatů si chci zvolit pro mě čistou cestu. Nejradši budu, když se mi podaří sehnat přírodní materiál, ze kterého vzniknout jednoduché šaty. A taky doufám, že je pak upravím a využiju dál. Na zařizování je toho spousta, tak postupně. Od milé D. jsem dostala krásný plánovací deník, tak věřím, že to s ním půjde jako po másle. Postupně si chci už vytvářet dekorace, ať pak v létě nešílím. První vlaštovkou je "lapač snů", je v barvách naší svatby a vlastně ještě není hotový. Poprosila jsem naši šikovnou tetu, jestli by mi uháčkovala vnitřek do kruhu. A ona souhlasila, moc se těším! 
Brzo se ozvu!
Krásné dny.

3 komentáře:

  1. Kačí, moc si všechny ty milé úpravy užij plnými doušky. Na půl roku před svatbou plný chystání a svatebního tvoření vzpomínám moc ráda...:-) A rozhodně hlasuju pro ušité šaty:-). Já si letos svoje nabarvila na plesy, a mám z nich pořád obr radost...;-) Těším se na další příspěvky...;-) P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Teda, to věřím, že šaty dělají dále radost!

      Vymazat
  2. Já za půl roku, měsíc a kousek :) Těším se na další svatební příspěvky :) My máme termín, místo, fotografa, hudbu, já mám boty a snoubenec oblek. Teď se chystám na šaty, chci si je nechat šít, ale zároveň si chci podobné zkusit v salonu, ať vím, jestli mi budou slušet - to je plán :D

    OdpovědětVymazat