čtvrtek 27. července 2017

KRÁSNÉ PORTUGALSKO

Letos jsme se rozhodli strávit dovolenou v Portugalsku. Pro mě to byl sen už od střední školy. Důvod se tématicky hodí k blogu - od gymplu mám v lásce časopis Ikea family live. Tehdy, v době před pinterestem a instagramem, byla moje láska o dost výraznější. Tuším, že v roce 2009 vyšel článek o tvorbě mladé ženy jménem Constanca Cabral. Používala hodně barev, zajímavých kombinací a puntíků. Nadchla mě a motivovala k šití. Později jsem ji objevila a sledovala taky na flickru, který byl v té době pro mě velkým zdrojem inspirace. Těšila jsem se na každou její fotku, pravidelně sledovala její tvorbu. A proč ji vzpomínám? Pochází a v té době žila v Portugalsku. Do té doby mě Portugalsko nezajímalo, moc jsem o něm nevěděla, nikdo z blízkých a známých tam nebyl. Byla to pro mě celkem neznámá země. Díky Constanca mě začalo zajímat a přála jsem si do něj podívat. V průběhu let spadl flickr z lopatky a já ztratila přehled o tvorbě Constanca. Občas jsem si na ni vzpomněla, ale nikdy ji nehledala. Po návratu z Portugalska mi to nedalo a začala jsem googlit. Povedlo se mi ji najít - měla jsem z tohoto znovuobjevení radost jako kdysi na přednášce, když jsem objevila blog Markéty Baletkové :). Dnes píše nový blog a vyměnila Portugalsko za Nový Zéland. Já jsem moc vděčná, že jsem na ni kdysi narazila a přála si navštívit Portugalsko. Vydali jsme se na jih  k oceánu (Algarve) a strávili zde čtrnáct dní. Užili jsme si oceán, nádhernou přírodu i město. Hodně si odpočinuli, přemýšleli a prožili spoustu krásných chvil. Nejkrásnější z nich bylo naše zasnoubení :). Portugalsko nám definitivně přirostlo k srdci. Zase někdy!

4 komentáře:

  1. Gratuluju k zasnoubení! :)
    Portugalsko znám jen letmo, byla jsme asi 5 dní cestovat po západním pobřeží (což je žalostně málo), tak doufám, že se tam brzo zase podívám - těžko vybrat, která místa mě lákají nejvíc, ale Algarve tam je :)

    OdpovědětVymazat
  2. Portugalsko miluju! Byli jsme sice jen v Portu a Lisabonu, ale líbilo se mi moc. A gratuluji k zasnoubení! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Velká gratulace k zasnoubení! Krásná zpráva!

    OdpovědětVymazat