neděle 24. ledna 2016

TRIANGLE

Novoroční trojúhelníky jsou ušité. Už dlouho mě lákalo šití trojúhelníků. Nakopla jsem se teprve knížkou, která mimo jiné popisuje, jak ušít deku z velkých trojúhelníků. Milý mi pomohl vyměřit trojúhelníky na malé polštářky - sešívala jsem 5 velkých a dva poloviční ve třech řadách. Jednalo se o rovnoramenné trojúhelníky, ramena délky 15, 5 cm a základna v délce 14 cm. Jsou šité na nejmenší polštářky z Ikea, kdybyste chtěli někdo vyzkoušet :). Z výsledku jsem nadšená, dokonce neobsahuje ani tolik nepřesností, kterých jsem se bála. Myslím, že by z nich byla parádní i taška. Nebo ta deka :)...

19 komentářů:

  1. Jsou nádherné!!! :-)
    No, když už máš polštářky, tak by byl snad hřích neudělat k nim i deku, nééé? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :).
      Noo, takhle před státnicemi by to možná i hřích byl :D. Ale láká mě, láká :).

      Vymazat
  2. Nádherné a moc se mi líbí to barevné pojetí ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Mooc se ti povedly, jsou krásné! Nemůžu se vynadívat ;)

    OdpovědětVymazat
  4. wau tak tie sú naozaj krásne :) táto farebná kombinácia je fakt super ♥ ZuZu

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzerá to perfektne.. i krásne farby :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u mňa na blogu je už spomínaná súťaž :)

      Vymazat
  6. Super a skvělá kombinace barev!

    OdpovědětVymazat
  7. Jeej, to vyzerá úplne super!!

    OdpovědětVymazat
  8. Polštáře jsou opravdu nádherné! Líbí se mi ta barevná kombinace. Úžasný kousek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento víkend přál polštářům ;-)))

      Vymazat
  9. Ty jsou! A deka by byla také super:-) L.

    OdpovědětVymazat
  10. neskutočná kombinácia farieb! ty brďoooo!!! dobre, že neviem kde bývaš, lebo by si ich už nemala :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ooo kloboucek, ty teda jsou Kaci, perfektni! :))

    OdpovědětVymazat
  12. jsou to ty polštářky s motivem puzzle? že bych také zkusila? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Puzzle se z trojúhelníků stalo velmi rychle, když se nám pomíchaly :), to nám pak dalo zabrat je seskládat do původní podoby. Joo, zkusit, zkusit!

      Vymazat