neděle 20. července 2014

Z LESA

Dneska jsme s milým a psem vyrazili do lesa na lov. Každý jsme si přinesli jednu menší větev a odpoledne se bavili řezáním, smirkováním a vrtáním. Hlavně milý teda, je nejlepší . Já jsem v závěru ještě zkoušela, jak na dřevě drží akrylové barvy a lak, který mám. Tak se teď bude testovat :). Ještě chci vyzkoušet z malé větvičky pecky do uší, tak zase příště. Teď se už těším na malování :)
Přeji pěkné dny!

6 komentářů:

  1. To je bezva! A tvůj drahý je šikovný :) Já o víkendu akorát sbírala borůvky a rybíz a pekla, pekla, vařila a zase pekla .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda "akorát", zahrnovalo to samozřejmě i příjemné chvíle venku na zahradě a procházky po lese se sběrem spojené, aby to nevypadalo, že jsem v těch pařácích jen stála u plotny :D

      Vymazat
    2. Díky moc :).
      Ty joo, to není vůbec akorát, sbírat v takovém vedru a pak stát ještě u plotny, klobouk dolů :).

      Vymazat
  2. To je supr Kači, těším se na ty dřevěné pecičky-to bude pecka :-D :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeeee mě by se to klidně líbilo jen tak, samotné dřevo :-* ale jinak je to moc krásné, líbí se mi to kolečko s červeno-modro-zeleno-oranžovými tečkami, to je krásné. Jste šikovní :)

    OdpovědětVymazat