neděle 20. října 2013

FIALOVOTYRKYSOVÁ

Jednoduchá taška předešlého střihu. Ze stejné látky jako moje letní kabelka přes rameno. Stále bez zipu (ale už se na něj cítím psychicky připravena, cha). Mám tyto jednoduché střihy, do kterých se vejde A4, nejraději - do školy ideál.
Konečně mám taky pocit, že si užívám podzimu a jsem nadšená, že je tak teplo :). Je to fajn.
Mějte hezký zbytek neděle :)!

5 komentářů:

  1. Perfektní, jak nemám moc v oblibě pastelové barvy, tak tahle látka je moc hezká! Takovéto plátěnky miluju ze všeho nejvíce, ale mám jen dvě a už mě to neba, taky bych měla nějaké spáchat! Střih máš normálně dva čtverce sešité pruhem kolem dokola?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-), jo, spáchej, prosím :-), budu se těšit na výsledek!
      Joo, jsou to dva čtverec, ale mají trochu zaoblené spodní hrany a potom dlouhý pruh, který je spojuje, jak píšeš ;)...

      Vymazat
  2. Jéé, jsme moc ráda, že jsem objevila tvůj blog! Určitě bude patřit k těm odebíraným, protože mám moc ráda podobně tvořivé lidi a líbí se mi tvé nápady, provedení i následná prezentace :) Tašku Ti chválím, taky mám tyhle obyčejné nejraději.

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. ♥ nádherná taška Kači :) Moc se mi líbí látka i provedení, šupa!
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat