středa 10. července 2013

ČERVENĚ A MODŘE




Fotky ještě z víkendu. To jsem byla doma, po dlouhé době. Viděla jsem se po sto letech s nejbližšími, tak jsem spokojená :). S mamkou jsme zkoušely ušít halenku, ale o ní příště.
Teď jsem už zase v Brně. Mám dovezený i šicí stroj, tak se to snad tady na blogu projeví :).
Na fotkách vidíte brož a náušnice ze zbytku látky, která se děsně třepila, ale po opálení je v pohodě. V rodné hroudě jsem měla štěstí v sekáči, protože tam na mě čekala zelená látka, tak se můžete těšit na brože. V Brně jsem dokoupila i zelenou organzu, která u nás nebyla, tak se těším :).
Mějte se pěkně!

4 komentáře:

  1. Mám úplně letní myšlenky :D v tomhle článku jsou hned 2 důkazy -- v nadpise jsem četla červeně a moře :D...a pak jak sedíš na zemi s tím červeným puntíkovým šátkem, vypadáš jako někde v uličce Saint Tropez :)) hezkéééé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi mě pobavila :-D. To je znamení, že bys už měla jet na dovču :)!

      Vymazat
    2. Joooooo přesně! Teď mám v práci volno, tak si užívám volna :)) a na dovču už se těším!!

      Vymazat