neděle 5. května 2013

NEJŽLUTĚJŠÍ ČLÁNEK



Dneska mám pro vás spoustu žlutých fotek a jeden úsměv našeho psa, on je nejveselejší na světě :). Teď ale našim přidělává starosti. Zaseli brambory a on je chodí tajně vyhrabávat a žrát. Krmíme ho, nebojte, ale je labrador, ti jsou bezední. Nekecám. V létě sežere více jahod a borůvek než já, celoročně po mně dojídá ohryzky a pomačkané banány z baťohu, na podzim krade hrušky ze stromů a v zimě se nechá překecat i na mandarinku. Neuvěřitelné zvíře (prase).
Na žlutých fotkách vidíte dvě brožky z plsti, mašličku a kvítek, náramek na paměťovém drátu, perleťové náušnice s řetízkem, pomalované tričko s broží a zlatý déšť.
Přeji hezkou neděli :)!

9 komentářů:

  1. Jéé to bych neřekla, že bude pes takle ládovat ovoce a zeleninu:) Já jsem teda psa nikdy neměla:))) Jinak je moc krásnej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ne :), ale lidi, kteří mají labradory se většinou shodují, že jsou hrozně nenažraní a sežerou cokoliv :D...

      Vymazat
  2. To triko je krásný i bez té brože!

    OdpovědětVymazat
  3. Podle toho co píšeš, jí Jerry velmi zdravě! :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem vypsala jen ovoce a zeleninu, to je jen část jeho jídelníčku :-D. Bychom měli prvního psa vegetariána na světě, myslím :D.

      Vymazat
    2. :D no, na první pohled to vypadalo, že je to vegetariánský chlapík ;P a určitě by to byla rarita :) ..třeba Pluty, ta je vybíravá - nejí hrášek!

      Vymazat
    3. Jakto :-D? Jí musí dát dost práce ho vybrat z jídla, co :-D?

      Vymazat
  4. já to též nechápu, ale když ji třeba dám kousek rizota...tak to sní, hrášek vyplivne na kraj a jí dál :D máme hold šikovného psa, asi byla v minulém životě Popelka a umí dobře přebírat :P

    OdpovědětVymazat