neděle 10. března 2013

NEDĚLE

Jak se máte takhle při neděli? Já zrovna pročítám všechny surdopedické knihy, které mám v dosahu, abych mohla pokročit v tom svém bakalářském díle. Knihy z fotky jsem už naštěstí prošla, a může je vesele vrátit, tralala :).
Nakonec mi to nedalo a šla jsem se do sekáče ještě jednou podívat, a obohatila si tak šatník o zelené tričko, hořčicové propínací tričko, svetr a halenku. A taky o nejhezčí látku s dětmi. Vůbec nevím, co s ní budu dělat, ale baví mě se na ni jen tak dívat :).
Dále vidíte krajkové kytičky na sponkách. Kytičky mě baví pořád, což je asi znát, co :)?




4 komentáře:

  1. Úžasné úlovky, ta halenka se mi obzvlášť líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se obzvlášť líbí ta látka s těma dětma!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tie kvietky na sponkách sú úplne ňuňu! Presne také som si pred týždňom kúpila, aby som privolala "jar", a mám pocit že sa mi to podarilo! :)

    Inak máš krásny blog :) Ako sa to v týchto kruhoch plnom talentovaných blogerín :D zvykne vravieť, followla som si ťa :)

    OdpovědětVymazat