pondělí 17. září 2012

PA, PRÁZDNINY!

Oblepování krabic mě vážně nebaví. Ale mám ráda výsledek.
S touto mi pomáhal milý, protože mu jde měření a lepení lépe. Nejspíš ji dám ke stolu na papír do sběru, protože mám kolem sebe neustále popsané nebo pokreslené papíry na vyhození.


Teď je čas se sbalit, letošní prázdniny končí a od zítra mi začíná škola.
Už teď mi je jasné, že budu potřebovat větší cestovní tašku. Nejradši bych si do Brna převezla všechno najednou. To bych ale musela jet náklaďákem a ne se Student Agency.

Je toho spousta, korále, stuhy, krajky, knoflíky, knihy, nová květina, strom na cetky, podzimní boty, kosmetika, zavařeniny, vajíčka od babičky, ořechy od dědy, brambory, polovina sekáče, který jsem přes léto vykoupila…
Nechce se mi balit, nechce se mi loučit s létem...

6 komentářů:

  1. rozlučme se s létem, těšme se na podzim a příští rok přivítáme léto zase s otevřenou náručí :) je fakt, že letošní léto bylo.. hmm jak to nazvat.. divné? jiné? zvláštní? Ale děkuji, že jsi tady pro mě byla, když jsem to potřebovala :) :-*
    Any

    OdpovědětVymazat
  2. krásny papier! :O :O úplne soms a zmailvoala :O

    OdpovědětVymazat
  3. Super, matrjosky miluju a takovouhle krabici jsem jednou videla v papirnictvi ve sleve - dodnes si vycitam, ze jsem ji nekoupila, vypada bajecne. Kde se shani takovy papir?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Papír je z nanu-nana, z Vaňkovky v Brně, ale už je to dýl, tak nevím, jestli ho pořád mají...

      Vymazat